Kako izvršiti narudžbu

Naručivanje

Naručivanje je vrlo jednostavno! Na našoj internet stranici možete naručivati 24 sata dnevno.

Proizvode možete naći pomoću funkcije pretraživanja. Ako ste odabrali proizvod, možete birati njegovu boju, veličinu, okus ili količinu. Njegova kupnja moguća je klikom na gumb "Dodaj u košaricu“.

Nakon toga, u gornjem desnom dijelu kliknite na gumb "Na blagajnu" koji vas vodi do postupka naručivanja. Ako ste postojeći kupac, možete se prijaviti pomoću svojih podataka za prijavu, a ako ste novi korisnik, možete lako i jednostavno kreirati svoj novi korisnički račun.

Na stranici blagajne jednostavno unesite željenu adresu isporuke i odaberite način plaćanja. Prije samog slanja imate mogućnost još jednom provjeriti svoju narudžbu.

Neposredno nakon uspješno izvršene narudžbe zaprimit ćete potvrdu putem elektronske pošte. Vaša narudžba bit će obrađena u najkraćem mogućem roku.

Raspoloživost i stanje na skladištu

Trudimo se imati što više proizvoda na zalihi. Proizvodi koji se nalaze na zalihi bit će isporučeni isti ili najkasnije sljedeći radni dan.

Na stranici proizvoda možete vidjeti status proizvoda. Proizvode dijelimo u grupe:

  • na zalihi
  • spreman za dostavu za X dana/tjedana
  • privremeno nije dostupan
  • dostava direktno od proizvođača

Ako ste proizvode dodali u košaricu, možete i na toj stranici vidjeti vrijeme isporuke vaše narudžbe.

Ukoliko dođe do problema s isporukom, bit ćete pravodobno obaviješteni.

Mogućnosti plaćanja

Mogućnosti plaćanja u državi: Hrvatska
Predračun
Iznos narudžbe platite na naš bankovni račun. Proizvodi će biti isporučeni odmah po primitku Vaše uplate.
Kreditna kartica, VISA, Mastercard, Diners Club
Platite brzo i jednostavno s kreditnom karticom. Primamo: VISA, Mastercard, Diners Club.

Koje su mogućnosti dostave?

Kutija za poklon

Kod naručivanja možete izabrati kutiju za poklon u polju »Opcije isporuke«. Svi proizvodi koje naručite bit će upakirani u kutiju za poklon.

Nakon zaključavanja narudžbe nije više moguće mijenjati opcije za kutiju za poklon.

Kada izaberete opciju »Kutija za poklon« svi naručeni proizvodi bit će upakirani u tu kutiju. Dakle, nije moguće da narudžbu podijelite na proizvode koje želite posebno upakirane i na ostale proizvode, jer bi moglo doći do oštećenja prilikom transporta. Međutim, mi uglavnom ne lijepimo kutiju za poklon, tako da proizvode možete bez problema izvaditi iz kutije. Ili možete izvršiti dvije odvojene narudžbe.

Pažnja! Kod prevelike narudžbe, zadržavamo pravo da proizvode pošaljemo u jednom paketu a Vašu izabranu kutiju za poklon storniramo.

Čestitka

Imate mogućnost da narudžbi dodate osobnu čestitku. Izaberite među različitim motivima, dodajte osobnu poruku i pogledajte kako će Vaša čestitka izgledati.

Nakon zaključavanja narudžbe nije moguće koristiti opciju »Čestitka«.

Bez priloženog računa u paketu

Ova opcija je važna kada želite poslati poklon i ne želite da u njemu bude račun. U tom slučaju navedite adresu računa i posebno adresu dostave. Paket ćemo tada poslati na adresu dostave, a račun na navedenu adresu računa.

Ako su adresa dostave i adresa računa iste, tada ćete oboje (i paket za poklon i račun) dobiti na istu adresu, ali odvojeno.

Kako se vrši dostava proizvoda osjetljivih na temperaturu, svježih proizvoda, proizvoda direktno od proizvođača?

Otprema u rashladnoj kutiji

Da bi se zagarantirala apsolutna svježina i najviša kvaliteta, u ljetnim mjesecima se proizvodi, koji su osjetljivi na toplinu, isključivo šalju u rashladnoj kutiji. Proizvodi koji su označeni kao roba koja mora stajati na hladnome, automatski se šalju u rashladnoj kutiji. Nije moguće isključiti ovu opciju.

Radi se o izotermičkoj ambalaži iz ekstrudiranog polistirena sa slojem aluminijske folije i debljine 5 mm.

Kutija se nakon upotrebe odlaže u kantu za ambalažu od umjetnog materijala.

Za automatsku otpremu s rashladnom kutijom dodatno se uz uobičajene troškove otpreme zaračunava 4,90€. 

Otprema direktno od proizvođača

Neki proizvodi, npr. glomazna roba, otpremaju se direktno od proizvođača. Tu informaciju vidjet ćete u procesu narudžbe pod „Opcije isporuke“. Nažalost, u tom slučaju ne možete pratiti svoju narudžbu, jer roba nije poslana direktno iz našeg logističkog centra.

Za dodatne informacije obratite se našoj Službi za pomoć korisnicima gdje će Vam rado pomoći.

Što je bilješka o narudžbi?

Bilješku o narudžbi možete ispuniti u »košarici«. To je dodatno pojašnjenje za naše skladište. Međutim, u toj bilješci ne možete prenijeti poruku za prijevozničku firmu.

Naša služba za kupce (Customer Support) će pokušati proslijediti Vašu napomenu prijevozniku, ali ne možemo garantirati, da će prijevoznik dobiti napomenu, odnosno da će je uvažiti.

Ukoliko mijenjate svoju narudžbu ili želite dodatne informacije obratite se našoj  Službi za pomoć korisnicima.

Što znači status moje narudžbe?

U trenutku kada potvrdite svoju narudžbu, možete pratiti njen status na kartici Vašeg računa. Molimo da točno provjerite status ukoliko želite načiniti promjene u svojoj narudžbi.

Čekamo uplatu – To znači da Vaša uplata još nije zabilježena. U svakom trenutku možete promijeniti svoju narudžbu. Mi ćemo Vam jednom tjedno u periodu od 4 tjedna poslati podsjetnik na plaćanje, a nakon toga ćemo pauzirati Vašu narudžbu. Ako platite kasnije od tog perioda, Vaša narudžba će jednostavno biti ponovno aktivirana.

Spremno za dostavu – Narudžba je stigla ali još nije obrađena. Još uvijek možete izvršiti promjene u svojoj narudžbi.

U procesu pakiranja – Narudžba se upravo pakira ili je već na putu prema otpremnom uredu. Više nije moguće mijenjati narudžbu.

Otpremljeno - Narudžba je otpremljena.

Otkazano - Vaša je narudžba otkazana.