Burt‘s Bees - učimo od pčela

Tvrtka Burt's Bees može biti ponosna na dugu povijest, širok raspon proizvoda i dobro koje čini ljudima i planetu. To je za tvrtku izuzetno važno.

Povijest tvrtke

Tvrtka  Burt's Bees postoji od 80-tih godina prošlog stoljeća. Bilo je to 1984. godine, kada je umjetnica Roxanne Quimby otkupila od pčelara Burta Shavitza pčelinji vosak kako bi proizvodila svijeće. Time su postavljeni temelji za danas tako uspješnu tvrtku koja proizvodi prirodnu kozmetiku. U razvoj proizvoda, uvijek su ostali vjerni istom principu: ". Ono što stavljate na svoju kožu treba biti izrađeno od najboljeg što priroda ima za ponuditi". 1991. stavljen je u prodaju balzam za usne, koji danas ima kultni status. Zatim je sve krenulo s velikim koracima naprijed. 1998. je započela proizvodnja proizvoda za osobnu njegu, 1999. su proizvodi prvi put prodani izvan Sjedinjenih Američkih Država. U 2006. Godini staljeno je na tržište ukupno 30 novih proizvoda i danas Burt's  Bees proizvodi s pravom imaju izvrsnu reputaciju i to na različitim područjima.

Jedinstvena filozofija

Burt's Bees - to je održivost skroz na skroz. Tvrtka teži trostrukom dobitku. Profitirati ne smije samo nego i ljudi i majka Zemlja. Zbog toga se u različitim područjima postavljaju određene mjere. Sve to počinje s vodstvom preko društvenog angažmana prema inicijativi održivosti i očuvanja. Sve to omogućuje filozofija tvrtke filozofije pod nazivom "veće dobro", koja također služi kao poslovni model.

Proizvodi

Ova se filozofija odražava i u proizvodima tvrtke. Burt's Bees pokušava održati sastojke, što je više moguće, jednostavnim i prirodnim. Zbog toga se recepti za svaki novi proizvod temeljito isprobavaju i razvijaju.

Sastojci su danas u prosjeku oko 99% prirodnog porijekla. Onaj jedan posto se uglavnom odnosi na konzervanse. Tu još uvijek djelomično nema prirodne alternative. Kod tih nekoliko sintetičkih sastojaka koji se koriste, stavljen je poseban naglasak da ne postoje zdravstveni rizici i da nisu testirani na životinjama. Cilj i dalje ostaje da se dobije 100% proizvoda od 100% prirodnih sastojaka.

Održivost

Burt's Bees se ugleda na pčelama i pokušava iz prirode uzeti samo ono što je stvarno potrebno. Tvrtka je zahvaljujući dosljednom radu postigla da više ne proizvodi otpad. Sve se reciklira i pretvara u električnu energiju, bio-gorivo ili čak i cement. Za to je razvijen sustav za pročišćavanje i filtriranje vode, koji godišnje štedi 2,6 milijuna litara vode, a potrošnja energije je čak i 2012. godine, kad je tvrtka brzo rasla, smanjena u odnosu na 2011. godinu za 21%.

I društveni je angažman veoma važan. Burt's Bees podržava zajednicu u kojoj poduzeće ima svoju sjedište financiranjem održivih projekata i volonterskim radom, čak i za vrijeme plaćenih radnih sati. Zaposlenici imaju priliku sudjelovati u besplatnim satovima joge i aktivno potiče ih se da si uzmu slobodno vrijeme kako bi napravili nešto dobro za naš planet.

Ovi principi su također jedan od kriterija pri izboru dobavljača. Postoji vlastiti kodeks ponašanja za dobavljače, koji jamči poštivanje ljudskih prava, brigu za okoliš i sigurne uvjete. To Burt's Bees kontrolira kroz osobne posjete proizvođačima.

Ovdje možete otkriti prirodnu raznolikost proizvoda Burt's Bees.