Zdrava koža i u najhladnijoj zimi

subota, 07. prosinca 2019

Zdrava koža i u najhladnijoj zimi

Da li znate da naša koža, sa svakim stupnjem Celzijusa u minus, proizvodi otprilike 10% manje ulja? U zimi, kada su temperature često daleko ispod nule, svi tipovi kože prirodno postaju suši, jer je vlaga u zraku općenito manja nego ljeti.

Ali to nije jedini napad na našu kožu. U slabo prozračenim prostorijama grijanje još više isušuje zrak koja je i ovako pod stresom zbog učinaka praznične prehrane. Zbog toga koža veoma često postaje napeta, nadražena i potrebna njoj je posebna njega.

Evo nekoliko nježnih načina da učinkovito djelujemo protiv zimskih poteškoća kako bi naša koža dočekala proljeće zdrava, bez obzira o kojem se tipu kože radi.

Piling, bez nadraživanja kože

Ako u zimi primijetite da vam se koža ljušti, niste jedini. Mnoge osobe pate od toga u hladnim mjesecima. Korištenje pilinga može izazvati brige ali za to nema razloga jer nisu svi pilinzi isti. Nježan piling s okruglim zrncima za čišćenje uklanja mrtve stanice kože. Tada kreme i ulja za njegu mogu prodrijeti dublje u kožu i time pojačati svoje djelovanje.

Jedna kap ulja

U zimi je dobra ideja u njegu kože dodati i ulje za lice kako bi se održala hidratantnost kože i kako bi nju zaštitili od suhog zraka. Jednostavno nježno umasirajte 2-3 kapi ulja, prema vašem osobnom odabiru, u čistu i lagano vlažnu kožu. Ulje za lice koje koristite kao dodatak uz kremu za lice može imati čudesno djelovanje.

Hrana za suhu kožu

Ispucale usne ili ruke su problem s kojim se u zimi mnogi susreću. Kako bi se regenerirala, suha koža treba vlagu tijekom cijelog dana. Proizvodi za njegu koji koži donose vlagu s vanjske strane ali istovremeno moramo misliti i na hranjenje kože iznutra. Zbog toga je veoma važno da u zimi uzimamo dovoljno tekućine. Preporučljivi su voda, zeleni čaj ili voćni sokovi bez dodanog šećera. Izbjegavajte alkohol i kavu jer djeluju kao dijuretik.

I određene namirnice pomažu u održavanju ravnoteže vaše kože. To su sve one namirnice koje su bogate nezasićenim masnim kiselinama, dakle orašidi, sjemenke, losos i ostalo. Veoma je važan i dovoljan unos vitamina A. On se, prije svega, nalazi u šarenom voću i povrću.

Kraće tuširanje

Bez obzira koliko volite pjevati pod tušem i koliko uživate u dugom tuširanju, vruća voda izvlači dragocjenu vlagu iz vaše kože. Voda se isparava na koži i odnosi dragocjena prirodna ulja koja kožu čine elastičnom i mekom. Najbolje je da se tuširate maksimalno 15 minuta i to mlakom vodom.

Imajte pri tom na umu da koristite samo nježne sapune, gelove za tuširanje i drugo. U zimi je koža ovako onako dovoljno pod stresom pa je ne moramo dodatno nadraživati snažnim proizvodima za pranje. Najbolji su oni proizvodi koji ne sadrže alkohol odnosno mirisne tvari, ali imaju sastojke za njegu kože.

Dobra je ideja da tijelo odmah nakon tuširanja namažemo kremom na uljnoj bazi kako se koža ne bi isušila.
Za to su idealni proizvodi s uljem avokada ili shea maslacom.

Pravilna odjeća

Suha koža posebno pati zbog materijala koji grebu i ako je direktno izložena zimskim uvjetima. Kožu u zimi moramo zaštititi od vjetra ali i od, što mnogi zaboravljaju, sunca. Najbolje je ako odjenemo odjeću u više slojeva jer se tada najbolje možemo prilagođavati temperaturi. Pripazite da ne nosite materijale koji nadražuju kožu. Najbolji su odjevni predmeti od pamuka i svile jer daju koži da diše. Nemojte zaboraviti da kod pranja odjeće koristite blaga sredstva za pranje rublja i izbjegnete neželjene kožne reakcije.

Uz ove male promjene u njezi, koje su prilagođene zimskom razdoblju, vaša će koža i zimi biti lijepa, sjajna i zdrava.