Weleda – održivost kao misija

ponedjeljak, 11. veljače 2019

Weleda – održivost kao misija

Weleda postoji od 1921. godine, dakle skoro 100 godina. U to vrijeme postala je svjetski vodeći proizvođač certificirane prirodne kozmetike s više od 120 certificiranih proizvoda. Pritom je održivi odnos prema resursima jedna od najvažnijih zadaća.

Održivost kao misija

Pogledamo li informacije o misiji tvrtke Weleda, pronaći ćemo sljedeću rečenicu: »Weleda djeluje održivo u skladu s čovjekom i prirodom.« To nisu samo prazne riječi, Weleda poduzima konkretne mjere u sedam različitih područja. U svakom od tih sedam područja aktivnosti su usmjerene prema društveno odgovornom, ekološki prihvatljivom i ekonomski uspješnom djelovanju. Pogledajmo malo detaljnije:

1. Proizvodni razvoj i proizvodi

Uz visoku kvalitetu proizvoda oduvijek se posebno pazi i na ekološku ambalažu. Za transportnu ambalažu koriste se 100% reciklirajuća vlakna, 100% papira i kartona je certificirano a primarna ambalaža se sastoji od oko 50% reciklirajućeg materijala. Zato se za sklopive kutije koriste slike bez mineralnih ulja a kod stakla je udio reciklirajućeg materijala sve veći.

2. Ekološka privreda i bioraznolikost

Udio organskih tvari je kod sirovina korištenih u Weledi porastao na preko 80%. Tvrtka također sudjeluje u inicijativama za sjemenke i koristi samo certificirano palmino ulje.

3. Respektirajući dobavljači lanac

Preko 1000 sirovina iz prirode koje su osnova svih Weleda proizvoda, potječu iz cijelog svijeta. Weleda podupire projekte i partnerstva na društvenom i/ili ekološkom području i pomaže npr. partnerima uzgajivačima kod prijelaza s konvencionalnog na ekološki uzgoj odnosno kod mjera za zaštitu biološke raznolikosti.

4. Održive lokacije, proizvodnja i logistika

I kod vlastitih lokacija ispunjavaju se visoki standardi. Tako se otpad do 98% reciklira, kvota recikliranja odnosno kompostiranja iznosi 61% i u vlastitim zgradama se za proizvodnju koristi do 100% zelene energije.

5. Savjestan i dobar rad

Tvrtka želi dobro svojim radnicima i radnicama. Zato je fokus stavljen na razuman, dobar rad, obrazovanje i na mogućnosti individualnog razvoja.

6. Kulturni i društveni odnosi i razvoji

Weleda vjeruje da je čuvanje biološke raznolikosti važna društvena zadaća. Zbog toga se podupiru inicijative za obrazovanje o prirodi i želja da briga o ruralnom području postane kulturno dobro.

7. Menadžment i financije

Svako poduzeće mora naravno gledati i na financijsku stranu. Weleda razvija vlastito poduzeće putem investiranja u vlastitu budućnost i uspostavlja menadžerske sustave za održivost, kao što su npr. UEBT-članstvo (Union for Ethical BioTrade).

Sve mjere koje Weleda poduzima vezano uz održivu budućnost nadilaze okvire ovog bloga. Ali ovdje smo jednostavno željeli pokazati da se u Weledi uistinu radi na održivosti, a ne da se o tome samo priča.

U Ecco Verde trgovini imamo veliki asortiman Weleda proizvoda. Ovdje možete pogledati naš asortiman.